Monday, August 8, 2011

sogo members day sale

terus terang la aku cakap. aku bukan kaki shopping. aku dulu shopping kat jusco aje la memanjang. sogo tu takde langsung dalam list destinasi berbelanja. apatah lagi jalan TAR tu. forbidden!

tapi dah jadi sang suami nih, baru la aku celik mata perihal ber-shopping. kita kena pandai berbelanja sebenarnya. tau bila masa barang murah. tau bila masa orang ramai. tauhu nak, tempe kasi lebih (tetiba...).

so, diringkas kan cerita yang dah memang pendek, aku dan isteri (ker isteri dan aku?) menerjah sogo semasa members day sale tempoh hari elok2 sebelum ramadhan nun.

humanghai umat manusia! mengalahkan nak melontar kat jamrah (kasi over sikit). padat nak mampos. lagi2 tingkat 4 (kot) bahagian kanak2 tu. jalan ampang hari jumaat time hujan pun tak jem macam tu. gila ah!

50%+40%! 50%+50%!! (percuma terus...)



kasi tengok video satu. gila kan...?

sangat!!!

No comments: